Slaaptraining

Slaaptraining

Slaaptraining voor Young Nestlé Amsterdam 

Werknemers en studenten die slecht slapen zitten in een vicieuze cirkel. Door stress op het werk of over hun studie, slapen ze slecht. En omdat ze bang zijn door hun slaaptekort niet goed te functioneren, hebben ze opnieuw stress. Een slaaptraining over slaap en slapeloosheid, kan  veel voor hen betekenen. Ze leren hun tijd efficiënter in te delen en op tijd te pauzeren of te rusten. Ze krijgen daartoe duidelijke handvatten. Met de slaapoefeningen die ze na de slaaptraining ontvangen, kunnen ze direct aan de slag. De Slaapcursus verzorgt een slaaptraining slapen voor bedrijven, organisaties en instellingen.

Slaaptraining. Werknemers en studenten die slecht slapen zitten in een vicieuze cirkel.

Veel werknemers, leerlingen of studenten die niet goed slapen, maken zich ’s nachts zorgen. Ze zijn ongerust dat ze de volgende dag niet goed functioneren. Een slaaptraining met praktische, direct toepasbare handvatten om beter te slapen, kan veel voor hen betekenen. We richtten ons daarbij niet alleen op de nacht, maar ook op de dag en de avond. Belangrijk, want goed slapen is een 24 uurs probleem dat vraagt om een 24 uurs oplossing. Dit 24-uurs perspectief op slaap levert een belangrijke bijdrage aan het verbeteren van de prestaties én het welbevinden. Zowel op hun werk of studie, als privé.

Slaaptraining is een goede investering

De doelstelling van de workshop slapen is de medewerkers of studenten meer controle over hun slaap te geven. Om dit te bereiken hebben we een tweeledige aanpak. Allereerst zijn er de slaap-oefeningen. Deze verbeteren direct de slaapkwaliteit. Daarom ontvangt elke student of medewerker één of meerdere slaap-oefeningen voor thuis.

De juiste handvatten

Ten tweede biedt de geboden kennis over chrono-biologische ritmes de juiste handvatten om hun persoonlijk slaap- en werkritme beter op elkaar af te stemmen. Biologische ritmes kennen een specifiek 24-uurs ritme. Daarin zijn naast slaap ook pauze en rust kenmerkende momenten om te herstellen van een lichamelijke, mentale of intellectuele inspanning. Kennis over deze chrono-biologische ritmes helpen om hun werk of studie en privéleven efficiënter en gemakkelijker te maken én tegelijkertijd beter te slapen.

Indicatie programma en contact

Maak ook gebruik van onze ervaring en kennis op het gebied van slaaptrainingen. Ontdek wat we voor jouw instelling, organisatie of bedrijf kunnen betekenen. Neem contact met ons op, wanneer je voor je medewerkers, studenten of scholieren een slaaplezing of slaaptraining slapen wilt organiseren.

Bedrijven en instellingen

Onderstaande bedrijven, onderwijsinstellingen en organisaties gingen u voor en kozen voor een slaapcursus, een slaaplezing of slaaptraining. Wilt je ook iets organiseren of heb je vragen? Neem dan contact op.

Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining
Slaaptraining

Slaaptraining Radboud Universiteit Nijmegen. 

Slaaptraining

Slaaptraining Rijks Universiteit Groningen.

.SEO. Slaaptraining. In februari 2018 op positie 0. Eind maart nog steeds onvindbaar. Wijzigingen minimaal, toch opnieuw fetchen. De pagina is overigens gerelateerd aan slaapworkshop en slaaplezing.